Betaling

Is mijn betaling veilig?

Ja, bij het invullen en versturen van je gegevens wordt gebruik gemaakt van de veilige https:// connectie. Op de pagina waar je je betaalgegevens in moet vullen zie je in de adresbalk: https:// staan. Dit staat voor een Secure (veilige) versleutelde verbinding en dus zie je in de statusbar (onder in het beeld) een slotje. 

Op deze manier ben je verzekerd dat je gegevens, wanneer deze verzonden worden naar de betaalorganisatie, versleuteld worden en dus niet in verkeerde handen kunnen vallen.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan gemakkelijk en veilig online betalen op onze website.
Wij rekenen geen transactiekosten aan.

Betalingsmethoden:

  • Bancontact
  • Ideal
  • Creditcard: Visa/Maestro/Mastercard/Amex
  • Paypal
  • KBC/CBC
  • Belfius
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Shop Pay

Levering

Hoe wordt mijn bestelling verwerkt?

    1. Meteen na je betaling krijg je van ons een confirmatie e-mail met je bestelgegevens. Kijk deze goed na en controleer je adresgegevens zoals straat & huisnummer.

    2. Wij pakken je bestelling meteen in, direct uit onze voorraad. We voegen wat leuke stickers toe en sturen je op het moment van verwerking een Track & Trace code.
      Let wel: deze link wordt meestal een 6 tot 12 tal uur na de mail traceerbaar.

    3. Eens je pakje is aangemeld in het depot van DPD kan je het via de tracking link volgen tot bij jou thuis.

Hoeveel bedragen de leveringskosten en gemiddelde levertijd?

Alle bestellingen binnen de EU worden met zorg geleverd door onze verzendpartner DPD.
Kiestussen een levering bij je thuis of levering in een DPD servicepunt bij jou in de buurt.
Dit kan je selecteren na je checkout.
Vanaf een minimum bestelbedrag nemen wij de volledige verzendkosten voor onze rekening.

Bestellingen buiten de EU leveren we in samenwerking met UPS.
Hou er rekening mee dat hierop douanekosten kunnen berekend worden door uw lokale overheid.

Land DPD Home

DPD  Point

Gratis van

Levertijd

België
€5,95 €4,95 €50 1 dag
Nederland
€5,95
€4,95
€50
1 dag
Luxemburg
€5,95
€4,95
€50
1 dag
Duitsland
€5,95
€4,95
€50
1-2 dagen
Frankrijk
€9,95
€6,95 €100 2-3 dagen
Oostenrijk €9,95 €6,95
€100
2-3 dagen
Tsjechië
€9,95
€6,95
€100 2-3 dagen
Hongarije €10,95
€6,95
€100
2-3 dagen
Polen
€10,95
€6,95
€100
2-3 dagen
Slovenië
€10,95
€6,95
€100
2-3 dagen
Slovakije 
€10,95
€6,95
€100
2-3 dagen
Denemarken
€11,95
€7,95
€100
2-3 dagen
Estland
€11,95
€7,95
€100
3-5 dagen
Letland
€11,95
€7,95
€100
3-5 dagen
Litouwen
€11,95
€7,95
€100
3-5 dagen
Spanje 
€11,95
€7,95
€100
3-4 dagen
Portugal
€11,95
€7,95
€100
3-4 dagen
Zweden
€13,95
€7,95
€100
2-3 dagen
Ierland
€13,95
€7,95
€100
2-3 dagen
Kroatië
€13,95
€7,95
€100
2-3 dagen
Italië
€13,95
X
€100
3-4 dagen
Bulgarije
€19,95
X
€200
3-4 dagen
Finland
€19,95
€11,95
€200
3-4 dagen
Griekenland
€19,95
X
€200
5-6 dagen
Roemenië
€19,95
X
€200
3-4 dagen
UK
€19,95
X
€200
3-4 dagen
Land UPS X Gratis van
Levertijd
Ijsland
€44,95
X
€450
3-5 dagen
Oekraïne
€44,95
X
€450
3-5 dagen
Verenigde Staten €99,95 X €1000 3-5 dagen

 

De bovengenoemde levertijden zijn een indicatie van de gemiddelde levertijd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat je bestelling langer onderweg is wegens drukte of een onvoorziene omstandigheid. We vragen je in dat geval om even met ons contact op te nemen. Dan gaan we meteen aan de slag om te achterhalen waar je pakje zich bevind op dat moment en houden je op de hoogte van de verwachtte levertijd.

Wanneer kan ik mijn pakje verwachten?

Bestel je voor 16u. op een werkdag, dan wordt dat pakje dezelfde dag nog ingepakt en verzonden. Je ontvangt dan ook meteen een mail met tracking code.

In België & Nederland wordt het dan meestal de volgende dag al bij jou thuis geleverd.
Soms kan het een dagje langer duren, dit hangt af van de drukte in het vervoersnetwerk.
In alle andere Europese landen is de levertijd gemiddeld 2 tot 3 dagen.

Wat als ik niet thuis ben bij levering?

Als je niet thuis bent op het moment van levering, wordt je pakketje veilig bewaard in een DPD Service point bij jou in de buurt.
Hiervan wordt je dan meteen verwittigd via e-mail.
Zo kan je jouw bestelling tot 5 dagen na levering ophalen bij het DPD punt.
Ook kan je dit gemakkelijk digitaal nakijken via de Track & Trace code die we je via mail hebben gestuurd.

Retourneren

Het verzakingsrecht

 

  • Voor alle producten gekocht bij Stoked Boardshop heb je volgens de Belgische wet betreffende de marktpraktijken en consumentenbescherming van 6 april 2010, een bedenktijd van 14 kalenderdagen. Wij breiden deze persoonlijk een pak verder uit en zo heb je bij Stoked Boardshop 100 dagen om te retourneren.

    Deze periode gaat in op de dag na ontvangstname door jou. Tijdens de bedenktijd verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de goederen en de verpakking. Er is geen verzakingsrecht wanneer de producten niet meer in originele, complete en onbeschadigde staat verkeren. Uiteraard is het  toegestaan het product te testen maar er mag geen zichtbare gebruikersschade op aanwezig zijn. Onder gebruikersschade rekenen we de schade die voortkomt uit gebruik dat het normale testen van het product overschrijdt.
    • Wanneer je gebruik wenst te maken van het verzakingsrecht dien je dit binnen de gestelde 100 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product schriftelijk of via e-mail kenbaar te maken. Aan het afzien van de aankoop is geen betaling van een boete verbonden en dit kan zonder opgave van de redenen.

    • De goederen dien je onbeschadigd, (in originele staat en verpakking) uiterlijk binnen 100 kalenderdagen na ontvangst te retourneren. De verzenddatum geldt als controle. Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending, evenals je bankrekeningnummer. De rechtstreekse kosten voor retourneren vallen ten laste van de koper, behalve in België & Nederland. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden steeds geweigerd en teruggestuurd naar afzender.

    • Stoked Boardshop betaalt je het complete aankoopbedrag binnen 14 kalenderdagen na ontvangst en verwerking van de goederen terug. 
      Als blijkt dat de goederen niet conform de voorwaarden van het verzakingsrecht zijn ontvangen dan wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten niet, of niet volledig terugbetaald. Het product blijft in dat geval jouw eigendom. Op je verzoek kan het product ook opnieuw naar  jou worden verstuurd, mits het betalen van de bijhorende vezendkosten.

    • Uitzonderingen op de gestelde bepalingen zijn de volgende:
      • Wanneer een product speciaal voor jou gemaakt of veranderd is heb je logischerwijs geen recht op het verzakingsrecht van 14 werkdagen.
      • Deze uitzondering geldt ook voor bederfbare goederen, cd’s, dvd’s, of andere vergelijkbare producten waarvan de verzegeling (seal) verbroken is of waarvan de verpakking werd geopend.
      • Wanneer een product zichtbaar gedragen is of op andere wijze is beschadigd vervalt uw recht op teruggave van je betaling.

Hoe kan ik een product retourneren vanuit het buitenland?

Indien je een product bestelde uit een ander Europees land dan België of Nederland, volg dan deze aanwijzigingen:
  1. Print de bestelbevestiging en voeg deze bij de goederen voor retour.
    Zo kunnen wij die makkelijk identificeren en verwerken.

  2. Pak het pakketje goed in en gebruik voldoende tape zodat de doos mooi dicht blijft tijdens het transport. Plak het label erop.

  3. Meldt je retour aan bij je lokale postkantoor en verzend het naar:
     
    Stoked Boardshop
    Auguste Demaeghtlaan 74
    1500 Halle
    België

Hoe kan ik een product terugsturen vanuit België of Nederland?

Dat is simpel & op onze kosten.
Volg de onderstaande stappen:
  1. Meld je retour aan via volgende link:  http://retour.stoked.shop

  2. Vul je postcode in.

  3. Vul je tracking code of bestelnummer in.

    Track & Trace: Dit is het tracking nummer van DPD.
    Het bestaat uit 14 cijfers & begint met 0534.

    Bestelnummer: Dit is je ordernummer in onze Stoked online shop.
    Het bestaat uit een # en 5 cijfers. Vul deze als volgt in : #12345

  4. Kies een DPD afleverpunt en print het label af.

  5. Pak het pakketje goed in en gebruik voldoende tape zodat de doos mooi dicht blijft tijdens het transport.

  6. Plak het retourlabel op je pakket en lever het binnen in een DPD afleverpunt naar keuze. Wij doen de rest.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een bestelling terugstuur?

Wanneer je een bestelling terugstuurt krijg je het geld van deze goederen gewoon terugbetaald. Zo simpel is het. Deze terugbetaling gebeurt steeds binnen de 14 kalenderdagen na verwerking van je retour. De transactie verloopt via het betaalmiddel dat je gebruikte bij de bestelling. Je krijgt hier op moment van verwerking een e-mail van ter bevestiging.

Belangrijk om weten:

Omruilen:
Heb je graag een andere maat, kleur of item, dan kan je dat simpelweg opnieuw bestellen via onze site, zo ben je steeds het snelst geholpen en hoef je intussen niet te wachten op de verwerking van je retour.

Testen & passen:
Gekochte goederen dienen in dezelfde staat teruggestuurd worden zoals je ze gekregen hebt. Dit wil zeggen: onbeschadigd, ongedragen en met de labels er nog aan.Test schoenen steeds binnen, op een schone ondergrond. Skate & snowboardhardware mag je bekijken en aanvoelen maar niet gebruiken.

Klaargemaakte producten:
Producten die we voor jou hebben klaargemaakt of gemonteerd kunnen niet teruggestuurd worden. Bvb: skateboard decks die gegript werden, Skate sets die we tot een compleet skateboard hebben gemonteerd.

Mijn schoenen voelen te klein of te krap aan, wat nu?

Voor je helemaal zeker bent dat je de schoenen terugstuurt willen we je graag nog even wat tips en tricks geven met betrekking tot de schoenen uit ons assortiment.

Kwaliteitsvolle skate schoenen zullen in het begin altijd wat spannen in de breedte. Ze zijn hoofdzakelijk gemaakt uit een wat stugger suède. hierdoor zijn ze extra stevig om mee te skateboarden. In het begin dus wat strak, maar na 2 tot 4 uur dragen gaan ze helemaal naar je voet zetten, verbreden en dan meestal als gegoten zitten.

Optimaal passen:
Kijk goed na of de schoenen in de lengte goed zitten, wandel er desnoods dus thuis even mee rond op een schone ondergrond zodat ze zeker niet beschadigd of vuil worden. De kans is groot dat de schoen binnen een half uurtje al naar je voet zet en hij dus wel goed zal passen.

Andere maat nodig:
Is de schoen in de lengte toch te groot of te klein? Bestel dan via onze website de juiste maat en maak een retour aan voor dit paar. Zo hoef je niet te wachten op het behandelen van de retour en kan je snel genieten van je nieuwe schoenen.